سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستنوشته های تک تیرانداز حزب الله(جهاد مجازی)

یک لحظه پشیمان شدم از رندی و مستی          یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم

نمی دونم چرا  وقتی یه قضیه ای صداش می پیچه یه سری افراد حتی موافق اون قضیه و حرکت هم هستن چون خودشون توی اون قضیه دخلی نداشتن شروع به تضعیف و یا تمسخر اون حرکت یا قضیه می کنن.واقعا نمی دونم چرا!!!!
یادمه اول شروع به کار جهاد مجازی یه بنده خدایی ! گفتن این قسمتو سانسور کنید و گردن ما از مو باریک تر ! (البته نظر به افکار ! سانسور ! و اشتباهش و فعالیت هایی که در نت داره مثل راه اندازی مجمعی که در طول چهار سال یک اساسنامه و مرامنامه نتونستن بنویسن و هر سال برای خودشون انتخابات می گیرن و یه اسم گنده ای هم یدک می کشن)بهم گفت این بچه بازیا چیه بابا...وبلاگ هک می کنید و سایت دیفیس می کنید...
حالا جالب اینه که خودش می دونست که چه وبلاگایی هک و سایت هایی دیفیس شده اما یه سوال برام پیش اومد که واقعا اگر این کارا و حرکت ها بچه بازی و راحته چرا اینا خودشون کاری نمی کنن؟!!!
چرا فقط حرفشو می زنن؟!!!جالب اینجاست ادعاهایی هم دارند اما وقتی مدارکی بهشون ارائه میدیم که فلان تخلف هست به علت رفاقت  با مسئول مثلا فلان سرویس دهنده سکوت می کنند...
گذشت تا مدتی پیش که یکی از اعضای جهاد مجازی غیر از خودم چهار تا سایت اسرائیلی رو هک کرد.این بنده خدا رو یه راهنمایی هایی کردیم و خودش ادامه داد.چند روز پیش یه کامنت تمسخر آمیزی که برای این بنده خدا بود دیدم که یکی گفته شما اینتر زدید بقیشو یکی دیگه زده و همچین حرفایی که البته از بعضی کلماتش مشخص شد چه کسی بوده...
این کامنته خیلی برام سنگین بود فقط و فقط به خاطر یه قضیه:
خیلی دوست داشتم بدونم یعنی این شخصی که کامنتو گذاشته توانایی یه اینتر زدنم نداره؟!!!!
مگه یه اینتر زدن کار سختیه؟!!!پس چرا خودش اقدام نکرده؟!!!
نمی دونم شاید خدا خواسته غیرت آقایونی که 24 ساعت کنفرانس میزارن و کل فعالیتشون برای دینشون اینه که یه عده بچه حزبواللهیه رو دور هم جمع کنن برای خودشون احکام شرعی بگن رو بسنجه!!!
شایدم توی پروژه تهمت زنی هاشون به جهاد  مجازی در مورد ارتباط های نامشروع شکست خوردن و از سوختنشون اینطور نوشتن!!!
نه... یا شایدم چون دیدن یه خانوم این کار رو کرده و خودشون عرضه اینتر زدن رو هم ندارن به مردونگیشون برخورده به جای تقویت خودشون برای زدن اینتر دست به عمل تخریب و تمسخر زدن!!!!
حداقل کاش یه وی پی ان نصب می کردن بعد نظر میدادن که آی پیشون تابلو نشه... 
اما
این قضایا رو زیاد دیدم و همیشه می خواستم یه حرفی بزنم که فکر می کنم همینجا جاشه:
واقعا امثال ما به قول خودمون بچه حزب اللهیا جنبه خیلی چیزا رو نداریم.یکیش اینترنت
از یه محیط کاملا بسته به یه محیط باز وارد میشیم که البته این محیط باز هم باید قوانینی داشته باشه اما نه اینکه برای اجرای قوانین بچه بازی در بیاریم.
خیلی از آقایون رفقا هستن که اکثر وقت نتشونو می زارن پای اینکه ببینن که با کی ارتباط داره به قوله خودشون مچ بگیرن.
همین آقایون با سربلندی ادعا می کنند که در ادلیستشون آی دی یک خانوم هم نیست.(چه افتخار بزرگی)
اما من با افتخار اعلام می کنم که چندین نفر از افرادی که به جهاد مجازی کمک می کنن خانوم هستن.بازم می گم کمک می کنن فعالیت می کنن هک می کنن
جالب برای من اینه که ما آقایون خیلی به مرادانگیمون می نازیم...شخص بنده که صحبتی ندارم اما دوستانی که ادعاهایی در نت دارند لطفا خواهشا به جای تمسخر و تخریب یک حرکت مقدس که توسط فرد خاصی انجام شده دو دقیقه فکر کنن که چرا خودشون با اینهمه ادعاشون با مردانگیشون نتونستن یه اینتر بزنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب ... عزیز اینتر زدن عرضه می خواهد اگر عرضه اینتر زدن دارید بسم الله ما آماده ایم روش زدن اینتر رو یادتون بدیم


نوشته شده در  شنبه 87/6/9ساعت  5:53 عصر  توسط عبد الحسین 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
جناب آقای حاج آقا کارشناس!!!
اینتر زدن هم عرضه می خواهد
...