درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ترسو 
خدا به شما کسخلهاي مشنگ عقل بده! مرغ پخته هم توي قابلمه از خوندن اين چرينديات خنده اش ميگيره!!!
جهاد مجازي !!
+ روح اله 

سلام

منم خيلي دوست دارم در اين راه مثل يك سرباز كمك كنم اگر ممكنه بهم كمك كنيد تا توي اين جبهه يك سرباز باشم .

بسم الله؛
1. حتي اگر تلفن هم نذاشته بودم، اخلاقي بود که به دليل خصوصي بودن کامنت، منتشرش نمي کرديد.
2. خنده دار قضيه اينجاست که اينجانب يک سال و نيم پيش از مجمع استعفا دادم و خارج شدم و پست خروجم را هم در وبلاگم منتشر کردم، ضمن اينکه حتي پيش از آن يکسال نيز ديگر دوستان مجمع به بهانه ي قانوني نبودن فعاليت مجمع به دليل عدم برگزاري انتخابات امکان فعاليت را از اينجانب از مجراي مجمع را سلب کرده بودند؛ ضمن اينکه مهم است بدانيد که دليل خروج بنده از مجمع هم کم کاري دوستان بود که شما از ان شاکي هستيد.
ضمن اينکه حضور دوباره ي من به مجمع چند روز بيشتر طول نمي کشد، که در انتخابات پنجشنبه شب مجمع عمومي شرکت کردم و بدون سمتي در هيئت موسس در انتخابات کانديد شده و راي آوردم، و زين بعد شما مي توانيد درباره ي فعاليت ما اظهار نظر کنيد.
3. نکته ي ديگر اين است که خود شما از عدم حضور فعال يک ساله ي اينجانب در اينترنت به دليل مشغوليت به کنکور آگاه هستيد، و پس اين گونه تاختن نابهنگام و بي بهانه واقعا شوکه کننده بود.
4. در مورد باقي مطالب همانطور که گفتم مباحثه اي جداگانه مي طلبد که البته من منتظرم ببينم شما اين پست را پاک، يا دوباره نويسي بدون اشاره اي به اينجانب مي کنيد يا نه؟ چون عکس العمل به يک نوشته ي محتوايي که نقد محتوايي مي طلبد با يک نوشته ي نزاع برانگيز با حمايت و چراغ سبز دفتر توسعه وبلاگ ديني متفاوت است.
در کل پيشنهاد بنده اين است، که پست حاضر را کلا پاک کرده مطالب فوق را بدون کمترين اشاره اي به شخصي، چه من چه شخص ديگري، بازنويسي کرده، تا ما نيز در صورت نياز به نقد محتوايي آن بپردازيم. ضمن اينکه بهتر است پست بازنويسي شده ي فوق را در پايگاه اصلي جهاد مجازي منتشر فرماييد.

و در آخر دوباره تاکيد مي کنم که توجه کنيد اينجانب اصلا يک سال حضور فعال در وبلاگشهر نداشته ام، ديگر شما و وجدان خودتان.

و من الله توفيق
والسلام

پاسخ

سلام1-بنده هم به همين دليل منتشر نكردم2-براي همين در انتخابات دو روز ژيش شركت كرديد؟!3-بر مي گردد به برخوردهاي قديمتان4-ياقي مطالب زياد ارتباطي به شخص شما نخواهد داشت كه درخواست بازنويسي داريد مطلب منتقدانه در مورد شما و فعاليت هاي مجمعتان همان يك پاراگراف استخود وبلاگ جهاد مجازي هيچ ارتباطي به اين موضوع ندارد و نخواهد داشت و يك قضيه كاملا شخصيستانشاء الله با حضور مجددتان در مجمع وبلاگ نويسان مسلمان! وسيله اي شويد جهت فعاليت هايي بيشتر از طراحي لوگو براي وبلاگيا علي
+ بنده خدا! 

معلومه اون بنده خدا کيه ديگه!

انگار خصوصي جواب داده به ايشون!×.... جواب چي بوده خدا عالمه ولي پايين صحبت مرصاد جوابيه مسئول سايت نشون ميده کيا بودن!

بسم الله
سلام
مثل هميشه نوک مگسک سلاحت زير خال سياه بود
قلمت پر رنگ ، پرچمت بالا
يا علي مدد

جناب محمد مسيح

در كامنتتون اگر تلفن نگذاشته بودين در همون قسمت پاسخ ميدادم به ناچار بايد كامنت ديگري بگذارم

در مورد مطلبي كه فرموده بودين قضيه كامنت ارسالي براي اعضا هيچ ربطي به شما ندارد و نداشته در ابتداي متن فقط نقدي داشتيم بر صحبت ها و بخصوص فعاليت هاي مجمع وبلاگ نويسان مسلمان!!! كه بهترين فعاليتشان را شخصا طراحي لوگوهاي بالاي وبلاگ ميدانم به هر حال مطلبي بود در همين بخش پاسخگو هستم

+ در انتظار شهادت 
سلام جالبه خيلي پر محتوا شما كه اينقدر بي پره صحبت ميكنيد اسمشم مياورديد تا آبروش بره بهتر بود